خدا...مرا ببخش!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
خدایا
 
 
بابت هرشبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم
 
 
بایت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم
 
 
بایت لحظات شادی که به یاد تو نبودم
 
 
بایت هر گره ای که به دست تو باز میشد و من به شانس نسبت دادم
 
 
 
بابت هر گره ای که به دستم کور میشد و مقصر تو را داشتم
 
 
مرا ببخش...
 
 
کمکم کن که بفهمم تو کنارمنی!!!
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت11:07---2 مهر 1393
ممنونم سما جون به خاطر نظر های قشنگت
پاسخ:khahesh azizam ...asma


saeedsingle
ساعت12:34---22 تير 1393
خدایا کمک


2femmm
ساعت22:25---12 تير 1393
تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است

از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !
پاسخ:لایک عزیزدلم:)


2femmm
ساعت22:24---12 تير 1393
asmaye man kami kiye??
پاسخ:کامی یکی از بهترین دوستامه!


شادی
ساعت21:30---12 تير 1393
سلام جیگر خیلی خوب بود خوش اومد!!!برام دعا کنی اسما گلی
پاسخ:سلام عزیزدلم...حتما فدات شم محتاجم به دعا:)


کامی...؟؟؟
ساعت10:28---12 تير 1393
خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد
خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت
پاسخ:مرسی کامران جان خیلی قشنگ بود:)


کامی...؟؟؟
ساعت10:28---12 تير 1393
چشمه ها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا میکنند
کوه ها با قله ها و دریا ها با موج ها زندگی پیدا میکنند
و همه ی انسان ها با عشق …
پس بار خدایا بر من رحم کن
بر من که میدانم ناتوانم رحم کن
باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم
باشد که حتی دست و پایی نداشته باشم
و حتی من نباشد …
اما نباشد لحظه ای که در قلبم”عشق” نباشد !


کامی...؟؟؟
ساعت10:27---12 تير 1393
توکل یعنی اینکه با ایمان در راهی قدم بگذاری که هیچکس با تو نیست ، آنوقت می بینی کسانی که فکرش را هم نمی کرده ای در این راه با تو همراه خواهند شد …

کامی...؟؟؟
ساعت10:25---12 تير 1393
خدایا دل و زبانم را یکی کن تا فرشتگانت به چشم منافق نگاهم نکنند !

کامی...؟؟؟
ساعت10:25---12 تير 1393
در بی کسی ها گم شده بودم
خدا را دیدم که میوه ی امید تعارف می کرد !


کامی...؟؟؟
ساعت10:24---12 تير 1393
یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست…
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد…!!


جواد
ساعت2:31---12 تير 1393
اقای اریا شما هم اگه حرفی داری میشنوما.....نمیذارن دو دیقه ادم اروم باشه ایــــــــــــــش نهنگی با اریا بحرفی موکوشمتاااااااااااا
پاسخ:نهنگی فدات بشه!!!چشم حرف نمیزنم!


جواد
ساعت2:29---12 تير 1393
الی این ک تو پست قبلی گفته عاشتمو عشقش تو سینمه و یه ساعت سخرانی نمود کی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همیشه ماه رمضونارو دوست دارم مخصوصا این ک تا سحرش بیدارم دعاهای وقت سحر پیش خدا خیلی عزیزه منکه همیشه دعات کردم تو هم فراموشم نکن خیلی محتاجم
پاسخ:فدات بشم عزیزم...منم همیشه دعات میکنم:)


ariya
ساعت22:23---11 تير 1393
like dari asma golim eshghammmm
پاسخ:آریا مرسی عزیزدلم تو فدااااات شم که همیشه نظر برام میذاری:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:,ساعت 22:13 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت